بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نویی: این تساوی سیاسی نبود/ نیمه دوم پرسپولیس بهتر از استقلال بود

http://upload7.ir/imgs/2014-01/40291477103264399723.jpg

وی در مورد جدایی بازیکنان از استقلال گفت: اکنون سه بازیکن خواهان جدایی از استقلال هستند اما اسم‌شان را نمی‌گویم.
سرمربی استقلال در مورد اینکه جدایی بازیکنان تاثیرگذار است یا نه گفت: کم کم بازیکنان به ما اضافه می‌شوند و با همین ترکیب کار را جلو می‌بریم زیرا بازیکنان تلاش خود را بیشتر می‌کنند.
قلعه نویی در مورد اینکه در تساوی های دربی مسائل سیاسی دخیل است گفت: به این مسایل ورود نکنید اگر ضربه نوری گل می‌شد و رحمتی می‌ایستاد و گل می‌شد دیگر نمی‌گفتند که بازی سیاسی بوده است. همه افراد از اقشار محتلف از سیاسی تا سایر دیگر دوست داشتند که بازی برنده داشته باشد.
وی افزود: قبول دارم که پرسپولیس فشار بیشتری آورد اما ما خوشحالیم که در این بازی به یکی از اهداف‌مان رسیده‌ایم و از نتیجه راضی هستیم و خسرو حیدری را به جلو فرستادیم تا توپ را در یک سوم دفاعی پرسپولیس نگه دارد زیرا این توانایی را دارد و از نتیجه بازی راضی هستیم زیرا 4 امتیاز هم تفاضل امتیاز داشتیم به یکی از اهداف‌مان رسیدیم و پرسپولیس ایجاد موقعیت نداشت جز یک کاشته. ما هم آنطور که باید بازی می‌کردیم نکردیم ولی به یکی از هدف‌هایمان رسیدیم.
وی در مورد جدایی بازیکنان گفت: ساموئل هافبک دفاعی بازی می‌کند ساموئل در دفاع وسط هم بازی کرده است. تونی دارد روز به روز بهتر می‌شود و اگر شرایط تاکتیک پذیری شان انجام شود وضع مان بهتر می‌شود و در آسیا به مشکل نمی‌خوریم.
وی در خصوص اینکه مشکلات مالی استقلال کی تمام می شود گفت: استقلال حاشیه ندارد و روز گذشته هم مبلغی به حساب بازیکنان واریز شده و به عشق پیراهن شان و مردم بازی می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت20:19---27 دی 1392
همون بهتر که بازی رو ندیدم نه
پاسخ:نه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 10 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,پرسپولیس,امیر قلعه نویی,دربی 78, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com